T +31 35 7400 400
E

Consument bedenkt het nieuwe Bolletje product

Je eigen Bolletje-product in de schappen, dat was de uitdaging die de Almelose bakker iedereen bood in ‘Het Bolletje Idee 2010’. En dat hebben ze geweten! Meer dan 250 nieuwe koekjes, snacks, ontbijtproducten en nog veel meer werden ter beoordeling aan Bolletje en het publiek voorgelegd.
Impact werd gevraagd de wedstrijd vorm te geven en de communicatie daar omheen te verzorgen. Een leuke klus die we graag aanpakten! De pers werd op ludieke wijze geïnformeerd en regelmatig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Er waren namelijk nogal wat ontwikkelingen.

Allereerst moest er natuurlijk een selectie gemaakt worden uit de ruim 250 inzendingen. Er werd een professionele vakjury samengesteld die de ideeën beoordeelde en ook het publiek mocht op zijn/haar favoriet stemmen. De tien finalisten werden uitgenodigd voor een unieke workshopdag bij Bolletje en kregen daarna de kans hun idee te verbeteren en het publiek voor zich te winnen. Natuurlijk kregen ze daar wel een beetje hulp bij. Iedere finalist kreeg zijn eigen persoonlijke posters en flyers waarmee ze zelf de straat op konden. Kijk hier voor een beeldverslag van de workshopdag.

Al met al was het een spannende wedstrijd met een heerlijk idee als winnaar. Voortaan zullen wij rond 5 december allemaal aan het Kruidnoten Ontbijt zitten. Voor meer: www.louboutinberlin.de

Wil je ook persaandacht of een evenement met impact? Neem dan contact met ons op.


Meer Bolletje : [Ik wil Bolletje in de pers]

Je hebt de flash player nodig om deze pagina te kunnen bekijken!