T +31 35 7400 400
E

Make-over voor Hoogendoorn

Na 20 jaar wilde Hoogendoorn een nieuw huisstijl. De oude verbeeldde niet meer de huidige gevoelswaarde van de organisatie, inmiddels een gevestigde speler in de utiliteitsbouw. Hoogendoorn loopt voorop in de nieuwste ontwikkelingen in de branche, maar straalde dat onvoldoende uit.

Samen met de directie hebben we de essentie van het merk Hoogendoorn in kaart gebracht en de merkwaarden geformuleerd. Dit werd het uitgangspunt voor de ontwikkeling van een nieuwe identiteit die vervolgens zorgvuldig werd doorgevoerd in alle uitingen van het bedrijf: van gevelbelettering, kleding tot aan het wagenpark.

Zo heeft Hoogendoorn weer een tailormade ‘jas’. En uiteraard is deze gedaanteverandering benut om de banden intern en extern aan te halen.

Wil je ook een huisstijl met impact? Neem dan contact met ons op.

best replica watches


Meer Hoogendoorn : [Hoogendoorn online]

Je hebt de flash player nodig om deze pagina te kunnen bekijken!