T +31 35 7400 400
E

Huisstijl met impact voor een nieuwe reisbureauketen

Verschillende ondernemers in de reiswereld zijn een samenwerkingsverband aangegaan en zijn de nieuwe reisbureauketen TravelXL gestart. De reisbureaus richten zich met TravelXL op het hogere marktsegment met ‘Excellente Service’ als kernwaarde. De ondernemers benaderden ons met de vraag om voor hen een corporate identity en salespromotionele uitingen te ontwikkelen.
De huisstijl moest ‘luxe’ uitstralen en de kernwaarde Excellente Service visueel laden. Na een uitgebreide studie van verschijningsvormen van andere reisbureauorganisaties, is in nauwe samenwerking met de opdrachtgever voor een stijl gekozen waarbij de stilistische vormen en bijzondere kleuren bruin en geel hier uiting aan geven. Een onderscheidend merkbeeld dat in de verschillende uitwerkingen ondersteund wordt door kleurrijke sfeerbeelden. Het merkbeeld is in lagen opgebouwd en deze worden als losse stijlelementen in de verschillende uitingen gebruikt. Hierdoor ontstaat een verrassende en herkenbare eenheid.

Met deze huisstijl kunnen de ondernemers zich met trots als een TravelXL organisatie onderscheidend profileren. www.arttesia.co.uk

Wil je ook een huisstijl met impact? Neem dan contact met ons op.

Je hebt de flash player nodig om deze pagina te kunnen bekijken!